Klant en leverancier? Is dat handig?

Marloes is mijn coachee sinds een aantal maanden. Nadat ze besloot in te stappen in mijn jaartraject besloot ik dat ik mijn website wilde upgraden. Zo werden Marloes en ik klant en leverancier both ways.

Marloes vertelt in deze podcast wat haar uniek maakt als webdesigner. Ze is een ware flamingo in a flock of pigeons. In kleur en karakter.

Ook spreken we over de dubbelrol: klant en leverancier en over hoe dit bevalt.

Marloes vertelt ook over waarom zij toch besloot in te stappen in mijn jaarprogramma (ondanks ze geen coach wilde). En wat dit haar tot nu toe brengt.

En nog veel meer.
Check de podcast hieronder…

Bekijk mijn video / luister mijn podcast of lees daaronder verder!

Kijk/luistertijd 32 min.

A flamingo in a flock of pigeons

Marloes is voor mij echt uniek als webdesigner. Ze is ontzettend sterk in communicatie. Ze is creatief en heeft aan een half woord genoeg.
Ze snapte mijn visie direct!

Mijn plan was om Fata Morgana samen te brengen met Parijs. Ik had een kleurenschema en een lettertype en een logo. That’s it.
En ze heeft er een mega mooie site van gemaakt. Me so happy!

Maar Marloes is toch ook jouw klant?

Marloes is inderdaad mijn coachee in het mentoring traject.
Ik weet dat het vaak een omstreden onderwerp is. Als coach ‘moet’ je toch afstand houden van je klanten. Maar om eerlijk te zijn heb ik daar maling aan. Ik maak keuzes intuïtief en dit voelde heel goed. Het is geen moment ongemakkelijk geweest of dat grenzen vervaagden. Daarnaast kon ik op deze manier heel goed meekijken in hoe zij werkte en dit is ook wel heel prettig bij het stukje strategie waar ik in coach.

Ik wil geen coach..

Marloes besloot in mijn jaartraject te stappen na mijn tweedaagse live event. Ze wilde geen coach, maar uiteindelijk toch weer wel. Ze neemt je mee haar besluit.

Meer weten?

Wil je meer weten? Marloes kan het je het beste zelf vertellen en dit doet ze in de podcast. Wil je meer weten over het mentoring traject? Check de pagina van mijn mentorship programma.